Uwierzyć w sens i wydajne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym korzystnie. Dostrzegą oni, iż jesteś zainteresowany tylko sobą, i ekspresowo Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy kupujący i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.
Okazja do popierania i służenia innym. Chcę potężnie podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.
Odczuwamy jednocześnie niedostatki życia, jak i jego bogactwo i odpowiednio do tego otwieramy się na nie albo przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które skrupulatnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy mnogość, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, żeby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.
John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i niezwykle momentalnie się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires in Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W wyniku czego tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, dodatkowo prowadzonych przez niego osobiście.
Autorzy: John Kalench
EAN: 9788365068996
Głębokość: 20.000000
ISBN: 978-83-65068-99-6
liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2018
Szerokość: 135
Wydanie: 1
Wydawnictwo: Studio Emka
Wysokość: 210