Czy chciałabyś usłyszeć od swego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim ulepszone wrażenie aniżeli strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty? Tak, wspaniale wiesz, iż prowadząc blog: zbudujesz w sieci wyróżniającą się producenta i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta); zdobędziesz zaufanie klientów; dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom; dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.
'Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać' to kurs online w formie e-booka. Dzięki niemu: stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać, określisz, kim posiadają być Twoi czytelnicy, sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać; dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy,zawsze mieć o czym pisać; przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem: strach przed krytyką i hejtem, brak czasu na pisanie, powiększysz swoją motywację do pisania; poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych: jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera), jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście, jak pisać w interesujący przyciągający sposób o nieprzystępnych tematach (części storytellingu), otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, kompletowania słów kluczowych i poruszania się w social media; Przekonasz się, iż możesz prowadzić interesujący blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.
A z reguły dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, żeby prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy. Kurs w formie e-booka to: wiedza merytoryczna, szereg funkcjonalnych ćwiczeń, nagrania audio, dostęp do nagrania webinaru 'Jak z sukcesem pisać na blog'.